دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

 

 

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی

همگان به تأثیر شگرف تبلیغات اعتقاد دارند ولی خیلی‌ها وقتی تبلیغ کالا و خدمات خود را شروع می‌کنند که کارشان با کسادی یا احیاناً عدم موفقیت روبرو می‌شود.

امروزه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان برای کاهش در مصرف زمان و هزینه، قیمت‌ها و کیفیت‌های رقابتی را در اینترنت جستجو می‌کنند. برای استفاده از پتانسیل این بازار باید تبلیغات خود را در اینترنت نیز انتشار دهید. تبلیغات در نیازمندی‌ها نسبت به میزان پاسخگویی و هزینه صرف شده در مقایسه با روش‌های مشابه نتیجه‌ای چند برابر دارد.

سایت‌های نیازمندی محلی مناسب برای درج تبلیغ کالا و خدمات شرکت‌ها، مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی و مشاغل است. روزانه هزاران نفر بازدیدکننده از این سایت‌ها بازدید می‌کنند.

با توجه به گسترش استفاده از نیازمندی‌های اینترنتی، اغلب این سایت‌ها محتوای زیادی را در خود گنجانده‌اند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین تبلیغات در نیازمندی‌ها سبب نمایش آن‌ها در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو می‌شود. لیستی از نیازمندی‌های اینترنتی فارسی زبان معتبر را جمع آوری شده است که تبلیغات، طرح، پیشنهاد، فعالیت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعیه‌ها و غیره را در این سایت‌ها ثبت خواهد شد.

ثبت تبلیغات

تبلیغات همراه با یک متن و در صورت تمایل تصویر به همراه اطلاعات تماس در اکانت تبلیغاتی از پیش تعریف شده در تمام نیازمندی‌ها ثبت می‌شود.

ایجاد اکانت شخصی

یک حساب شخصی با نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات کاربری مورد نظر در نیازمندی‌های اینترنتی ایجاد می‌شود و تبلیغات در همان اکانت ثبت می‌گردد. در این روش کاربر امکان تمدید آگهی و یا ایجاد تغییرات را دارد.

ثبت به صورت ویژه

در این روش تبلیغات به صورت ویژه متنی یا تصویری و یا حتی ستاره دار و همراه با لینک در نیازمندی‌ها ثبت می‌شود که سبب افزایش بازدید از آگهی خواهد شد.

وب نوشت، تارنوشت، تارنگار، وبلاگ یا بلاگ نوعی صفحات اینترنتی است با محتوای شخصی که مطالب آن بر مبنای زمانی که ثبت شده گروه‌بندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسنده وب نویس یا تار نویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد.

سرویس‌های وبلاگ به دلیل سهولت در راه اندازی و اغلب عدم نیاز به هزینه، بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته‌اندوبلاگ‌ها به نسبت اعتبار سرویس دهنده و محتوای خود مورد توجه موتورهای جستجو نیز هستند و این ویژگی سبب می‌شود بتوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره گرفت. تبلیغات در این وبلاگ‌ها همراه با متن، تصویر و لینک ثبت می‌شوند.

ثبت تبلیغات

تبلیغات به صورت یک متن همراه با لینک و اطلاعات تماس در وبلاگ‌های تبلیغاتی از پیش تعریف شده به صورت یک پست ثبت می‌گردد.

ایجاد وبلاگ شخصی

وبلاگ‌هایی با عنوان و نام مورد نظر با نام کاربری و رمز عبور سفارش داده شده ‌ایجاد می‌شود. موضوع این وبلاگ‌ها به سفارش تبلیغ دهنده تعیین می‌شود. در این حالت کاربر می‌تواند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ایجاد شده تغییرات مورد نظر خود را هر زمان که مایل باشد اعمال کند.

تکمیل وبلاگ با محتوای مرتبط

در این سرویس وبلاگ ایجاد شده با محتوای مرتبط با زمینه کاری تکمیل می‌شود این امر سبب بهبود وضعیت وبلاگ و تبلیغات آن در موتورهای جستجو و افزایش بازدید خواهد شد.

یک سایت و یا کسب کار اینترنتی زمانی فروش خوبی خواهد داشت که بازدید مناسب نیز داشته باشد انجام تبلیغ تنها در صورتی مفید خواهد بود که باعث افزایش درآمد سایت شود

در سیستم تبلیغات کلیکی، تبلیغات در سایت‌های مختلف نمایش داده می‌شود و فقط به میزانی که بازدید کنندگان بر روی آن‌ها کلیک می‌کنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت می‌شود.

از آنجا که پیدا کردن تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده و به وجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه‌ای وقت گیر است شرکت‌های تبلیغاتی اینترنتی این رابطه را برقرار می‌کنند. این شرکت‌ها با دریافت مبلغ خاصی، از سایت‌های طرف قرارداد خود می‌خواهند تا میزان مشخصی از بازدید کننده را به سایت یا صفحه تبلیغ دهنده هدایت کنند. با عقد قرارداد با شرکت‌های تبلیغاتی اینترنتی می‌توان از پتانسیل سایت‌های دیگر برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده کرد.

سایت به شرکت‌های تبلیغاتی معرفی شده و نوع تبلیغات و مدت زمان آن تعیین می‌گردد، سپس این شرکت‌ها با توجه به محتوای سایت و سایر پارامترها لینک را به سایت‌های تبلیغ دهنده طرف قرارداد خود ارسال می‌کنند. کاربران با کلیک بر روی لینک فراهم شده به صورت بنر یا نوشته به سایت هدایت می‌شوند.

وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترک اند و روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد. وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد.

به تمامی سایت‌ها و نرم افزارهای طراحی شده نام دامنه و میزبانی رایگان برای یک سال تعلق می‌گیرد. در صورتی که نسبت به نوع سایت مناسب با نیاز خود تردید دارید می‌توانید مشاوره رایگان بگیرید.

مشخصات فنی سایت‌ها:

زبان برنامه نویسی: ASP.Net سی شارپ.

نوع معماری: 5 لایه.

تمپلیت: HTML 5 + CSS 3.

اسکریپت‌ها: Ajax / Java Script / JQuery.

فریمورک: 1 – 2 – 3.5 – 4.

بانک اطلاعاتی: MS Access / MS SQL Server.

هاست: فضای رایگان نامحدود + پهنای باند نامحدود.

مکان فیزیکی هاست: فلوریدا - امریکا.

طراحی وب سایت‌های ثابت یا استاتیک

این سایت‌ها یک‌بار طراحی می‌شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آن‌ها قرار می‌گیرد پس از آن برای تغییر نیاز به یک طراح حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای سایت است. از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایت‌های ثابت استفاده می‌شود سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارند و باعث خوانایی بهتر سایت توسط روبات‌های جستجوگر می‌شود که سبب بهبود وضعیت آن‌ها از لحاظ امتیازدهی موتورهای جستجو یا همان رنکینگ می‌شود. عدم امکان ایجاد تغییر توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهره‌مندی از گرافیک و ظاهری زیبا می‌شود اما از طرفی نیز امکان بروز رسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت وجود ندارد.

طراحی وب سایت‌های فلش یا متحرک

عمده قسمت‌های سایت‌های فلش غیر قابل تغییر می‌باشند و مانند سایت‌های ثابت یک‌بار توسط طراح ایجاد می‌شوند و برای تغییر آن نیاز است تا افراد به صورت حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند. وسعت ایجاد تغییرات نیز بسیار محدودتر است. از مزیت‌های وب سایت‌های فلش جذابیت آن‌هاست، گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب. اما از معایب عمده آن‌ها می‌توان به عدم خوانده شدن اطلاعات موجود در آن‌ها توسط روبات‌های جستجوگر و عمدتاً سرعت بسیار پایین بارگذاری اشاره کرد که باعث کاهش شدید امتیاز آن توسط موتورهای جستجو می‌شوند.

طراحی وب سایت‌های پویا یا داینامیک

محتوای سایت‌های داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت داشته باشند قابل تغییر است. ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد می‌شود و سپس محتوا توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند. طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون و تصاویر و سایر عناصری که بعداً توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند اطلاع ندارد و این کار سبب می‌شود تا حدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود. هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد. از آنجا که در سایت‌های پویا از زبان‌های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آن‌ها قابل ایجاد است. استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن نسبی بارگذاری سایت می‌شود.

طراحی پرتال‌ها

پرتال‌ها سایت‌های پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال می‌کنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفته‌اند را می‌توان پرتال نامید. تمام ویژگی‌های یک سایت پویا می‌تواند در یک پرتال نیز صدق کند. مدیریت و بروز رسانی پرتال‌ها با توجه به حجم اطلاعاتی که مبادله می‌شود نیازمند مدیریت حداقل پاره وقت است.

تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است

تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد . این تکنیک در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند . تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود . تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع‌تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری ، مانند خریداری ، صورت برداری از کالاها ، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد.

ولقان حسینی در سال 1380 کار خود را برای شرکت‌های خارجی آغاز کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دو شرکت گرافیکی Alien Entity در امریکا و Leo Archive در آلمان اشاره کرد. پس از دو سال با اعلام تحریمهای اقتصادی شدیدتر و مشکلات ناشی از آن، با تغییر رویکرد و با نام دفتر تجارت الکترونیک ولقان در بازار ایران شروع به فعالیت کرد ... ادامه

در این مدت پروژهای کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده و اکنون خدماتی به شرح زیر را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

طراحی وب سایت‌های ایستا، داینامیک و فلش، برنامه نویسی وبسایت و پرتال به زبان‌های مختلف.

طراحی و توسعه سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت (CMS).

معرفی و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو جهت بهبود رنکینگ و افزایش بازدید و فروش.

برنامه نویسی، تولید و طراحی نرم افزارهای خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسیون اداری.

طراحی تبلیغات به صورت چند رسانه‌ای و مولتی مدیا. (فیلم، صفحات وب، اسلاید، انیمیشن(

ارائه و اجرای راهکارها و روش‌های تبلیغاتی با استفاده از قابلیتهای محیط مجازی و اینترنت.

تهیه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهای خاص تبلیغات مستقیم و هدفمند.

پشتیبانی از سیستمهای کامپیوتری و  وب سایت‌های شرکت‌ها و سازمآن‌ها.

آموزش حضوری یا مجازی اصول تجارت الکترونیک و بازاریابی برای افراد و پرسنل.

چرا بهتر است یکی از مشتریان ما باشید

بسیاری از هزینه‌های اداری و مدیریتی شرکت کاسته شده است، لذا قادریم محصولات و خدمات را با قیمتی پایینتر از بازار کشور عرضه کنیم.

یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, |
 

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی

همگان به تأثیر شگرف تبلیغات اعتقاد دارند ولی خیلی‌ها وقتی تبلیغ کالا و خدمات خود را شروع می‌کنند که کارشان با کسادی یا احیاناً عدم موفقیت روبرو می‌شود.

امروزه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان برای کاهش در مصرف زمان و هزینه، قیمت‌ها و کیفیت‌های رقابتی را در اینترنت جستجو می‌کنند. برای استفاده از پتانسیل این بازار باید تبلیغات خود را در اینترنت نیز انتشار دهید. تبلیغات در نیازمندی‌ها نسبت به میزان پاسخگویی و هزینه صرف شده در مقایسه با روش‌های مشابه نتیجه‌ای چند برابر دارد.

سایت‌های نیازمندی محلی مناسب برای درج تبلیغ کالا و خدمات شرکت‌ها، مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی و مشاغل است. روزانه هزاران نفر بازدیدکننده از این سایت‌ها بازدید می‌کنند.

با توجه به گسترش استفاده از نیازمندی‌های اینترنتی، اغلب این سایت‌ها محتوای زیادی را در خود گنجانده‌اند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین تبلیغات در نیازمندی‌ها سبب نمایش آن‌ها در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو می‌شود. لیستی از نیازمندی‌های اینترنتی فارسی زبان معتبر را جمع آوری شده است که تبلیغات، طرح، پیشنهاد، فعالیت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعیه‌ها و غیره را در این سایت‌ها ثبت خواهد شد.

ثبت تبلیغات

تبلیغات همراه با یک متن و در صورت تمایل تصویر به همراه اطلاعات تماس در اکانت تبلیغاتی از پیش تعریف شده در تمام نیازمندی‌ها ثبت می‌شود.

ایجاد اکانت شخصی

یک حساب شخصی با نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات کاربری مورد نظر در نیازمندی‌های اینترنتی ایجاد می‌شود و تبلیغات در همان اکانت ثبت می‌گردد. در این روش کاربر امکان تمدید آگهی و یا ایجاد تغییرات را دارد.

ثبت به صورت ویژه

در این روش تبلیغات به صورت ویژه متنی یا تصویری و یا حتی ستاره دار و همراه با لینک در نیازمندی‌ها ثبت می‌شود که سبب افزایش بازدید از آگهی خواهد شد.

وب نوشت، تارنوشت، تارنگار، وبلاگ یا بلاگ نوعی صفحات اینترنتی است با محتوای شخصی که مطالب آن بر مبنای زمانی که ثبت شده گروه‌بندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسنده وب نویس یا تار نویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد.

سرویس‌های وبلاگ به دلیل سهولت در راه اندازی و اغلب عدم نیاز به هزینه، بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته‌اندوبلاگ‌ها به نسبت اعتبار سرویس دهنده و محتوای خود مورد توجه موتورهای جستجو نیز هستند و این ویژگی سبب می‌شود بتوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره گرفت. تبلیغات در این وبلاگ‌ها همراه با متن، تصویر و لینک ثبت می‌شوند.

ثبت تبلیغات

تبلیغات به صورت یک متن همراه با لینک و اطلاعات تماس در وبلاگ‌های تبلیغاتی از پیش تعریف شده به صورت یک پست ثبت می‌گردد.

ایجاد وبلاگ شخصی

وبلاگ‌هایی با عنوان و نام مورد نظر با نام کاربری و رمز عبور سفارش داده شده ‌ایجاد می‌شود. موضوع این وبلاگ‌ها به سفارش تبلیغ دهنده تعیین می‌شود. در این حالت کاربر می‌تواند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ایجاد شده تغییرات مورد نظر خود را هر زمان که مایل باشد اعمال کند.

تکمیل وبلاگ با محتوای مرتبط

در این سرویس وبلاگ ایجاد شده با محتوای مرتبط با زمینه کاری تکمیل می‌شود این امر سبب بهبود وضعیت وبلاگ و تبلیغات آن در موتورهای جستجو و افزایش بازدید خواهد شد.

یک سایت و یا کسب کار اینترنتی زمانی فروش خوبی خواهد داشت که بازدید مناسب نیز داشته باشد انجام تبلیغ تنها در صورتی مفید خواهد بود که باعث افزایش درآمد سایت شود

در سیستم تبلیغات کلیکی، تبلیغات در سایت‌های مختلف نمایش داده می‌شود و فقط به میزانی که بازدید کنندگان بر روی آن‌ها کلیک می‌کنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت می‌شود.

از آنجا که پیدا کردن تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده و به وجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه‌ای وقت گیر است شرکت‌های تبلیغاتی اینترنتی این رابطه را برقرار می‌کنند. این شرکت‌ها با دریافت مبلغ خاصی، از سایت‌های طرف قرارداد خود می‌خواهند تا میزان مشخصی از بازدید کننده را به سایت یا صفحه تبلیغ دهنده هدایت کنند. با عقد قرارداد با شرکت‌های تبلیغاتی اینترنتی می‌توان از پتانسیل سایت‌های دیگر برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده کرد.

سایت به شرکت‌های تبلیغاتی معرفی شده و نوع تبلیغات و مدت زمان آن تعیین می‌گردد، سپس این شرکت‌ها با توجه به محتوای سایت و سایر پارامترها لینک را به سایت‌های تبلیغ دهنده طرف قرارداد خود ارسال می‌کنند. کاربران با کلیک بر روی لینک فراهم شده به صورت بنر یا نوشته به سایت هدایت می‌شوند.

وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترک اند و روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد. وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد.

به تمامی سایت‌ها و نرم افزارهای طراحی شده نام دامنه و میزبانی رایگان برای یک سال تعلق می‌گیرد. در صورتی که نسبت به نوع سایت مناسب با نیاز خود تردید دارید می‌توانید مشاوره رایگان بگیرید.

مشخصات فنی سایت‌ها:

زبان برنامه نویسی: ASP.Net سی شارپ.

نوع معماری: 5 لایه.

تمپلیت: HTML 5 + CSS 3.

اسکریپت‌ها: Ajax / Java Script / JQuery.

فریمورک: 1 – 2 – 3.5 – 4.

بانک اطلاعاتی: MS Access / MS SQL Server.

هاست: فضای رایگان نامحدود + پهنای باند نامحدود.

مکان فیزیکی هاست: فلوریدا - امریکا.

طراحی وب سایت‌های ثابت یا استاتیک

این سایت‌ها یک‌بار طراحی می‌شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آن‌ها قرار می‌گیرد پس از آن برای تغییر نیاز به یک طراح حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای سایت است. از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایت‌های ثابت استفاده می‌شود سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارند و باعث خوانایی بهتر سایت توسط روبات‌های جستجوگر می‌شود که سبب بهبود وضعیت آن‌ها از لحاظ امتیازدهی موتورهای جستجو یا همان رنکینگ می‌شود. عدم امکان ایجاد تغییر توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهره‌مندی از گرافیک و ظاهری زیبا می‌شود اما از طرفی نیز امکان بروز رسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت وجود ندارد.

طراحی وب سایت‌های فلش یا متحرک

عمده قسمت‌های سایت‌های فلش غیر قابل تغییر می‌باشند و مانند سایت‌های ثابت یک‌بار توسط طراح ایجاد می‌شوند و برای تغییر آن نیاز است تا افراد به صورت حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند. وسعت ایجاد تغییرات نیز بسیار محدودتر است. از مزیت‌های وب سایت‌های فلش جذابیت آن‌هاست، گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب. اما از معایب عمده آن‌ها می‌توان به عدم خوانده شدن اطلاعات موجود در آن‌ها توسط روبات‌های جستجوگر و عمدتاً سرعت بسیار پایین بارگذاری اشاره کرد که باعث کاهش شدید امتیاز آن توسط موتورهای جستجو می‌شوند.

طراحی وب سایت‌های پویا یا داینامیک

محتوای سایت‌های داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت داشته باشند قابل تغییر است. ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد می‌شود و سپس محتوا توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند. طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون و تصاویر و سایر عناصری که بعداً توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند اطلاع ندارد و این کار سبب می‌شود تا حدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود. هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد. از آنجا که در سایت‌های پویا از زبان‌های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آن‌ها قابل ایجاد است. استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن نسبی بارگذاری سایت می‌شود.

طراحی پرتال‌ها

پرتال‌ها سایت‌های پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال می‌کنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفته‌اند را می‌توان پرتال نامید. تمام ویژگی‌های یک سایت پویا می‌تواند در یک پرتال نیز صدق کند. مدیریت و بروز رسانی پرتال‌ها با توجه به حجم اطلاعاتی که مبادله می‌شود نیازمند مدیریت حداقل پاره وقت است.

تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است

تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد . این تکنیک در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند . تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود . تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع‌تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری ، مانند خریداری ، صورت برداری از کالاها ، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد.

ولقان حسینی در سال 1380 کار خود را برای شرکت‌های خارجی آغاز کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دو شرکت گرافیکی Alien Entity در امریکا و Leo Archive در آلمان اشاره کرد. پس از دو سال با اعلام تحریمهای اقتصادی شدیدتر و مشکلات ناشی از آن، با تغییر رویکرد و با نام دفتر تجارت الکترونیک ولقان در بازار ایران شروع به فعالیت کرد ... ادامه

در این مدت پروژهای کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده و اکنون خدماتی به شرح زیر را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

طراحی وب سایت‌های ایستا، داینامیک و فلش، برنامه نویسی وبسایت و پرتال به زبان‌های مختلف.

طراحی و توسعه سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت (CMS).

معرفی و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو جهت بهبود رنکینگ و افزایش بازدید و فروش.

برنامه نویسی، تولید و طراحی نرم افزارهای خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسیون اداری.

طراحی تبلیغات به صورت چند رسانه‌ای و مولتی مدیا. (فیلم، صفحات وب، اسلاید، انیمیشن(

ارائه و اجرای راهکارها و روش‌های تبلیغاتی با استفاده از قابلیتهای محیط مجازی و اینترنت.

تهیه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهای خاص تبلیغات مستقیم و هدفمند.

پشتیبانی از سیستمهای کامپیوتری و  وب سایت‌های شرکت‌ها و سازمآن‌ها.

آموزش حضوری یا مجازی اصول تجارت الکترونیک و بازاریابی برای افراد و پرسنل.

چرا بهتر است یکی از مشتریان ما باشید

بسیاری از هزینه‌های اد

یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, |
 
ولقان حسینی

VOLGHAN Hosseini E-Commerce Specialist, a Geek ;-) Karaj - Stockholm https://www.facebook.com/volghan https://twitter.com/volghan https://www.instagram.com/volghan/ https://www.linkedin.com/in/volghan/ https://www.volghan.net
volghan@gmail.com

 

لینکها

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

سفارش آنلاین قلیون

 

مطالب قبلی

» فاکتور رسمی
» VOLGHAN (Vulcan) Hosseini
» LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES
» جستجوی ملک
» این خانه فقط حلقه درش قسمت ما شد
» اجاره، خرید و فروش ویلا، آپارتمان مسکونی، دفتر اداری، مغازه و فروشگاه، زمین کشاورزی، زمین تجاری، مرا
» اگر گزینه خرید ملک در رشت را جستجو کنید،عباراتی مانند خرید آپارتمان در گلسار رشت،یا خرید آپارتمان در
» خرید خانه و ویلا در شمال کشور با ملک مانا
» دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini
» پخش پلاستیک یکتا
» پخش پلاستیک یکتا
» پلی یورتان (پلی اورتان)
» تقویم، سالنامه و سررسید 1401 رث گرافیک
» شرایط جدید اقامت ترکیه
» پاسخ به سوالات حقوقی اخذ پاسپورت و اقامت ترکیه از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری
» فروشگاه یدک ماهان
» واردات مستقیم و پخش شمع خودرو
» فروش فاکتور رسمی
» بانک اطلاعات املاک شمال کشور (گیلان و مازندران)
» پخش پلاستیک آریا استار

 

ارشیو

بهمن 1402

مهر 1402

شهريور 1402

ارديبهشت 1402

دی 1401

مهر 1401

شهريور 1401

بهمن 1400

آبان 1400

مهر 1400

شهريور 1400

تير 1400

خرداد 1400

ارديبهشت 1400

بهمن 1399

دی 1399

مهر 1399

شهريور 1399

مرداد 1399

تير 1399

خرداد 1399

ارديبهشت 1399

فروردين 1399

اسفند 1398

بهمن 1398

دی 1398

آذر 1398

آبان 1398

مهر 1398

شهريور 1398

مرداد 1398

خرداد 1398

ارديبهشت 1398

اسفند 1397

بهمن 1397

دی 1397

آذر 1397

آبان 1397

مهر 1397

شهريور 1397

مرداد 1397

تير 1397

خرداد 1397

ارديبهشت 1397

اسفند 1396

بهمن 1396

دی 1394

خرداد 1394

ارديبهشت 1394

اسفند 1393

دی 1393

شهريور 1393

مرداد 1393

تير 1393

ارديبهشت 1393

فروردين 1393

اسفند 1392

دی 1392

آذر 1392

مهر 1392

شهريور 1392

تير 1392

شهريور 1391

تير 1391

فروردين 1391

بهمن 1390

آذر 1390

مهر 1390

تير 1390

اسفند 1389

دی 1389

آبان 1389

 

نویسندکان

ولقان حسینی

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طراحی وب سایت و آدرس http://www.volghan.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

همسریابی

درگاه پرداخت اینترنتی

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 63539
تعداد مطالب : 317
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1